nedeľa 7. septembra 2014


PROJECT 52
35/52

Ráno otváram balkónové dvere, aby sa do izby dostal čerstvý vzduch. Zrazu k dverám beží dieťa, zastane v nich a hlasno kričí: "ahoj, deň!"
A potom ležím na zemi, žmúrim do slnka, dieťa mi ružovou pastelkou kreslí na koleno mačku a ja myslím na tento rozhovor: 
"aký je dnes deň?"
"je dnes."
"ó, môj obľúbený deň!" 

Moje obľúbené klišé.

I'm opening the balcony door in the morning to get some fresh air into the room. Suddenly the baby is running to the door, she stops there and shouts loudly: "hello, day!" 
Then I'm lying on the floor, screwing up my eyes in to the sun, baby is drawing a cat on my knee with a pink crayon and I'm thinking about this interview:
"what is the day?"
"it's today."
"oh, my favourite day!"

My favourite cliché.



2 komentáre: